Tyle was tu było

środa, 10 lutego 2016

SOWA

Chciałabym  was zachęcić do komentowania. Kilka waszych słów znaczy dla mnie  naprawdę wiele.
Napiszcie proszę pod tym postem co sądzicie  o moim  opowiadaniu. Czy podoba wam się?  Czy jest  nudne? Może komuś spodobało się moje pióro ( tak się  chyba  mówi  na styl pisania ) i chciałby  zaproponować jakaś  inną  tematykę?
Pierwsze  opowiadania zaczęłam pisać gdy tylko nauczyłam  się  stawiać litery i będę to robić prawdopodobnie przez całe życie.
Mam kilka projektów na nawet całe  książki i parę  zaczętych.
Jako pierwsze zaczęłam wstawać Dramione ponieważ spodobało mi się opisanie połączenia dwóch  tak różnych charakterów. Poza tym   więcej  czytelników zainteresowały się moim blogiem. Wpisał byś ,,Dramione" i moje opowiadanie wyskoczyłoby ci w wynikach.
Więc napisz proszę czy podoba ci się fabuła mojego opowiadania. Czy coś  byś  zmienił? Czego oczekujesz? Wolisz poznać moje autorskie opowiadania czy powieści fanfaction?
W swojej bibliotece mam około 350 książek (prawie  wszystkie przeczytane). Może chcesz przeczytać fanfaction innej powieści ?

LD.💗

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz